.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار به من گفت برای زمینها مشتری بیاور!
سيدمجتبي مودب‌پور، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناطق اول در جلسه علني ديروز مجلس با اشاره به واگذاري كارخانجات الكتريك ايران‌رشت به بهانه خصوصي‌سازي در سال 81 و گزارش...
استاندار به من گفت برای زمینها مشتری بیاور!

سيدمجتبي مودب‌پور، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناطق اول در جلسه علني ديروز مجلس با اشاره به واگذاري كارخانجات الكتريك ايران‌رشت به بهانه خصوصي‌سازي در سال 81 و گزارش روزنامه كيهان در تاريخ 16/12/85 و چاپ دستور رئيس‌جمهور در اين روزنامه مبني بر بازپس‌گيري اين كارخانجات، گفت: متاسفانه شاهد آن هستيم كه بعد از گذشت 6 ماه از گزارش كيهان هنوز اين كارخانجات پس گرفته نشده است.
وي افزود: در خصوص اين ماجرا از استاندار گيلان نيز در خصوص اجرايي شدن يا نشدن دستور رياست جمهوري سوال كردم كه وي در جواب گفت كه اين كارخانجات به فردي به نام قبه واگذار و كار تمام شده است و براي پرداخت حقوق كارگران بهتر است براي زمين‌هاي كارخانه قديم مشتري بياوري.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه متاسفانه حدود 400 كارگر اين كارخانجات چند سال است حقوق خود را دريافت نكرده‌اند، ابراز داشت: هم اكنون 27 هزار متر مربع زمين كه پيش از اين كارخانه در آن احداث شده بود براي فروش گذاشته شده است و دستگا‌ه‌هاي اين كارخانه را در اصفهان فروخته‌اند.
وي ادامه داد: به عنوان نماينده مردم رشت و به نمايندگي از كارگران رنج‌ديده كه چندين سال است حقوق خود را دريافت نكرده‌اند از رئيس جمهور انتظار دارم كه براي اجرايي شدن حكم صادر شده توسط وي پيگير باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.